Sauna infrared - Jest to sauna bez pary, z niską temperaturą powietrza (40°-70°C), co zapewnia komfort przebywania w tej saunie.
W kabinach Infrared zaledwie 20% energii podczerwonej ogrzewa otaczające powietrze, natomiast aż 80% tej energii przenika do 4 cm w głąb organizmu i przekształca się w ciepło, rozgrzewając mięśnie oraz narządy wewnętrzne.

SP Facebook


defaultWszystkie ogłosz.


z młodym

będzie dzisiaj jakoś młody
fellow. pas91
Kontakt:
Wyślij email
nopic

młodzi?

Hej

Wybiera się ktoś dzisiaj do sauny? Chętnie potowarzysze.
Feelow : secend22
Pozdrawiam
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Sobota 10.03

28/180/66/20cm sport. Wybieram się w sobotę do sauny,chętnie wyskoczę z młodym szczupłym chłopakiem max.25lat pas lub uni. Chętnych zapraszam do kontaktu.
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Wtorek 6 marca

Planuje dzis wybrać sie do sauny na relaks. Kto dzis ma ochote na towarzystwo misia po 40sce? Jestem ulegly.
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Czwartek młodzi?

Hej w czwartek będę w saunie koło 19 szukam młodych na saunowanie ja aktyw 24 lata szczupły
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Szukam

Szukam faceta (broda, owłosiona klata, ring) który był wczoraj w saunie po 16. Przytulaliśmy się wczoraj w mokrej. odezwij sie.
t_gracz@o2.pl
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Środa 7 marca

Czy ktoś wybiera sie w środę do sauny? Ja młody, wysportowany i podobno atrakcyjny. W seksie temperamenty. Chce tez trochę posaunować , bo na zewnątrz zimno .
Kontakt:
Wyślij email
nopic

misiek

Cześć. Czy ktoś chętny na spotkanie z miskiem 30l 184 14. Lubie wspolna masturbacje potem biore twojego do ust. potem kladziesz sie na mnie posuwajac twoim penisem w moje usta. z checia sprobowalbym anal. chetnie w saunie danielw135@o2.pl
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Niedziela

172 typ miska aktyw szukam na dzisiaj młodego pasywka
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Poniedziałek 05.03

Hej ja 24 lata aktyw młodych!! ktoś coś
Będę od 16 do 20 lodziki fun?
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Ostatni czwartek

Przystojny kolego w białych klapkach z czarnymi paskami , penetrowałem Cie na gorze w małym pokoju z Tv a potem obciągales mi kutasa , moze miałbyś ochote powtórzyć to jeszcze raz. ? Swietnie dawałes tyłka , wspominałeś ze chyba jestes z Zabrza
Pozdrawiam
Odezwij sie ????
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Stopy!!!poniedzialek 05.05

Zapraszam do lizania stop wąchania pieszczenia footjob...i nie tylko ja 32 lata umięśniony wysportowany przystojny 180cm 83kg mam ładne zadbane męskie stopy rozmiar 44 jestem aktywem bede od 15-16
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Mobilnego z Bielska

Witam

Wybiera sie ktos dzisiaj 3.03. na saune z Bielska szukam transportu

kontakt fellow moverick87
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Sauna parowa dzisiaj 3.03

Ktos chetny na spusty w saunie parowej na mnie? Ja 24l 189 72 15
Fellow sweetsummerboy
Z molodymi moge isc na górę ;)
Kontakt:
Wyślij email
nopic

sobota

będę jutro po 19,mam 21 lat, aktywny
Kontakt:
Wyślij email
sobota

opolskie

czy wybiera się ktoś w weekend na saune z opolskiego ? Chętnie się zabiorę z kimś po drodze . opole- strzelce . 35/185/70 normalny facet. to tylko wspólny wyjazd :)
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Glory hole

Bede jutro 2 marca od 18 do 20 obciagac wszystko co wlozycie w ta dziurkę :) zapraszam chętnych
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Szukam na niedzielę 4 marca

Hej mam na imię Rafał mam 33 lata 184 75 17 jestem bi uni ,ktoś chętny na spotkanie ? Najlepiej uni lub akt max 35 lat i szczupły
Kontakt:
Wyślij email
nopic

opolskie

Hej ja 35, 180 ,84 ,16, pas ktoś chętny?
Kontakt:
Wyślij email
nopic

3.3.

Hey :) Ja 24 184 64 18, wybieram się w sobotę. Ktos młody będzie? :P
Kontakt:
Wyślij email
nopic



<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

bearwww.com