Sauna infrared - Jest to sauna bez pary, z niską temperaturą powietrza (40°-70°C), co zapewnia komfort przebywania w tej saunie.
W kabinach Infrared zaledwie 20% energii podczerwonej ogrzewa otaczające powietrze, natomiast aż 80% tej energii przenika do 4 cm w głąb organizmu i przekształca się w ciepło, rozgrzewając mięśnie oraz narządy wewnętrzne.

SP Facebook


defaultWszystkie ogłosz.


Ktoś jedzie z Rybnika Wodzisław

Siemka zabiorę się z kimś do sauny z okolic rybnika wodzisławia
ja 175/63/33 chętnie się zabawię :)
pisać na pocztę marti82725@wp.pl
Kontakt:
Wyślij email
Ktoś jedzie z Rybnika Wodzisław

Poznam

Młody szuka wrażeń. Najlepiej Kawał byka, sporta umięśniony typu bear,
Który weźmie pod ramię szczupłego i oprowadzi po saunie.
Priv
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Pasywna suka

Witam szukam Pana lub kilku na ostra zabawe jutro po 15. Moze ktos zafunduje mi bilet wstepu.ja pasyw na maxa uwielbiam sie oddawac kilku na raz i lubie widownie jak inni obserwuja jaka.suka meska jestem
Kontakt:
Wyślij email
nopic

samotny misio

Samotny misio da sie zaprosci do sauny na macanko i obciaganko czekam na propozycje
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Gloryhole

Dam possac 20 cm, na górze w ciemni lub w gloryhole, czwartek 17
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Pierwszy raz.

Witam nigdy nie byłem w saunie ale chcę się tam wybrać. Jestem bi i nigdy nie byłem z mężczyzną ale powiem że mnie to kręci. Poszukuje kogoś kto by nie oprowadził po saunie oraz wprowadził w to środowisko. Jestem nie śmiały i na pierwszym spotkaniu od razu nic nie obiecuję potrzebuje się z tym oswoić.Reszta zależy od ciebie. Piszcie na moją pocztę oadam1974@wp.pl
Moje dane to 177/110/44/17.
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Chubby

Planuję wybrać się do sauny w najbliższą sobotę. Bede w g. 16-22, szukam chętnego chasera.. Ja w typie chubby 36 182 130 14
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Sobota 29

Hej będę w saunie w sobotę 29.10 koło 18 poznam kogoś najlepiej starszego do miłego spędzenia czasu z chęcią obciągne i dam obciągac. Ja 170/70/16cm 27 l chętnych proszę o kontakt na maila michal_9191@o2.pl
Kontakt:
Wyślij email
Sobota 29

1 raz opolskie

wybrak bym sie wygrzac,zobaczyc jak to tam wyglada,ktos chetny razem, pisac,ja okolica strzelec op,meski fajny koles nie brzydki 37.75.16
chetnie z mlodszym
usus36@interia.pl
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Opierdole pale

Cześć będę w saunie w czwartek po 16 opierdole pale chętny/i/czekam na was w parowej lub dzakuzi chętni proszę drapac się po kutasach
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Pierwszy raz

Witam nigdy nie byłem w saunie ale chcę się tam wybrać. Jestem bi i nigdy nie byłem z mężczyzną ale powiem że mnie to kręci. Poszukuje kogoś kto by nie oprowadził po saunie oraz wprowadził w to środowisko. Jestem nie śmiały i na pierwszym spotkaniu od razu nic nie obiecuję potrzebuje się z tym oswoić.Reszta zależy od ciebie. Piszcie na priv.
Kontakt:
Wyślij email
nopic

24 latek

Hej mam 24 lata nie byłem jeszcze w tej saunie jestem aktywem który zaczyna swoją przygodę ja 180/80/16 Chetnie się spotkamy z młodym państwem na małe co nie co
Kontakt:
Wyślij email
nopic

akta na weekend

poznam akta najlepiej szczupły młody
ja 32/175/64/16 pas
Kontakt:
Wyślij email
akta na weekend

Pas

Hej. Szukam pasa dziś po 16. Może być kilka panów. Ja 26 173.80.16.
Kontakt:
Wyślij email
nopic

szukam aktywa na poniedziałek

Bede w klubie około 19stej w poniedziałek i szukam aktywa. Ja 33lata pasywny i chetny do zabawy. Prosze pisac na emaila: adrianus30@o2.pl
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Towarzystwo niedziela godz. 17

Poznam kumpla max 28 lat do wspolnych wypadów do sauny. Jestes zainteresowany?
Zapraszam do kontaktu ! ;)
Kontakt:
Wyślij email
nopic

sobota20.10

Siemanko wybieram się około 19 na saune ktoś chce potowarzyszyć z męskim 33 latkiem
Kontakt:
Wyślij email
nopic

spotkanie na FF

Cześć
Panuje się wybrać dzisiaj lub w nd do sauny - chętnie spotkam się z kimś kto lubi fistować
Ja 41 170/80
Kontakt:
Wyślij email
nopic

Sobota 20 pazdz.kolo 17ej.

Wybieram sie do sauny i szukam kumpla bo samemu nijak.nie chodzi o seks tylko towarzystwo...ja35l
Kontakt:
Wyślij email
nopic

szukam sporta

Czesc.Wybieram sie w sobote (20.10) na saune.Inne terminy rowniez pisac.Fajnie jakby z kims bo bedzie razniej.
No i jakbys byl fajnie zbudowany.Dajcie znac na meila.Pozdrawiam
Kontakt:
Wyślij email
nopic



<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

bearwww.com